Li-ion baterie s nadstandardními 625 Wh pro nejdelší možný dojezd. Integrovaná tak, že se stává neviditelnou součástí rámu. Přesto snadno vyjímatelná, takže ji můžete nabíjet jak na kole, tak samostatně.
Kompaktní a bytelná centrální jednotka s vysoce kontrastním barevným displayem. S její pomocí budete jedním pohledem kontrolovat vše. Od kondice baterie, přes styl vaší jízdy až po osvětlení kola nebo nabíjení vašeho mobilu.
Konstrukce kola, která spojuje rám a zadní odpružení do jedné přímé linie. Řešení, které znamená lepší distribuci zátěže rámu a snížení opotřebení ložisek.
Každý druh jízdy, obzvlášť sjezdy, vyžaduje pro dokonalou kontrolu jiný posez. Optimální výšku sedla nastavíte jednoduše páčkou na řídítkách.
Rozšíření délky zadní pevné osy na 148 mm dává stavbě kola lepší stabilitu a zvyšuje tuhost konstrukce.
Kabely jsou spolu s bowdeny vedeny vnitřkem rámu. Pohled na kolo zůstává ničím nerušený.
Kolo má připravené vnitřní rozvody pro osvětlení. Po osazení světla snadno ovládáte z displeje a energii pro jejich svícení vám poskytuje baterie kola.
Li-ion baterie s nadstandardními 625 Wh pro nejdelší možný dojezd. Integrovaná tak, že se stává neviditelnou součástí rámu. Přesto snadno vyjímatelná, takže ji můžete nabíjet jak na kole, tak samostatně.
Kompaktní a bytelná centrální jednotka s vysoce kontrastním barevným displayem. S její pomocí budete jedním pohledem kontrolovat vše. Od kondice baterie, přes styl vaší jízdy až po osvětlení kola nebo nabíjení vašeho mobilu.
Konstrukce kola, která spojuje rám a zadní odpružení do jedné přímé linie. Řešení, které znamená lepší distribuci zátěže rámu a snížení opotřebení ložisek.
Každý druh jízdy, obzvlášť sjezdy, vyžaduje pro dokonalou kontrolu jiný posez. Optimální výšku sedla nastavíte jednoduše páčkou na řídítkách.
Rozšíření délky zadní pevné osy na 148 mm dává stavbě kola lepší stabilitu a zvyšuje tuhost konstrukce.
Kabely jsou spolu s bowdeny vedeny vnitřkem rámu. Pohled na kolo zůstává ničím nerušený.
Kolo má připravené vnitřní rozvody pro osvětlení. Po osazení světla snadno ovládáte z displeje a energii pro jejich svícení vám poskytuje baterie kola.
Kolo s eruptivní rychlostí. Kolo, kterým proletíte desítky kilometrů širokou vulkanickou kalderu během minut. Stroj s pořádnými 29palcovými koly. Fyzika je tady na vaší straně. Z energie velkých kol dostanete vyšší rychlost a podrží vás i při dlouhých prudkých sjezdech ostře řezaných kráterů. Kolo na chvíle, kdy je vám všechno pořád málo.
Doporučená cena: 148.190 Kč
ZDVIH: 125MM VZADU
MOTOR: BOSCH CX 4.GEN
BATERIE: BOSH PT 625 WH
DISPLEJ: BOSCH KIOX
OSAZENÍ: 1 X 12 SHIMANO DEORE XT
PRŮMĚR KOL: 29"
S, M, XL
M | L | XL | ||
A | Velikost rámu | 43 cm | 48 cm | 53 cm |
B | Délka sedlové tyče | 430 | 450 | 480 |
C | Délka svrchní tyče | 585 | 605 | 635 |
D | Úhel sedla | 74 | 74 | 74 |
E | Úhel hlavového složení | 67 | 67 | 67 |
F | Délka představce | 120 | 125 | 137 |
G | Délka řetězové opěry | 478 | 476 | 476 |
H | Délka od středu zadního náboje k přednímu | 1191 | 1212 | 1243 |
I | Svislá vzdálenost středového složení od horní části hlavové trubky | 629 | 634 | 645 |
J | Vodorovná vzdálenost středu kola a horního konce hlavové trubky | 410 | 429 | 456 |
K | Základní výška kola | 785 | 788 | 791 |
L | Vzdálenost osy středu od spojnice os předního a zadního náboje | 38 | 38 | 38 |